InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Impacts of Value Alignment for Pursuing Graduate Chemistry Research
Kay T. Xia, Sonja Bumann, Brice Yates, F. Dean Toste, Matthew B. Francis, Anne M. Baranger
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 101, Nº 12, 2024, págs. 5160-5172
Behind the Scenes of Teaching Green: An Iterative Approach to Curriculum Design and Implementation in the General Chemistry Laboratory
Laura B. Armstrong, Mariana C. Rivas, Zeyi Zhou, Michelle C. Douskey, Anne M. Baranger
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 101, Nº 8, 2024, págs. 3264-3275
Development of a Week-Long Mathematics Intervention for Incoming Chemistry Graduate Students
Rachel Clune, Avishek Das, Dipti Jasrasaria, Elliot Rossomme, Orion Cohen, Anne M. Baranger
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 100, Nº 9, 2023, págs. 3291-3301
Katherine A. Blackford, Adrienne A. Calderon, Nelson T. Gaillard, Alexander Zera, Daniel Droege, Stephanie G. Pitch, Caitlin M. Binder, Peter C. Marsden, Laura L. Fredriksen, Alexis A. Shusterman, Michelle C. Douskey, Anne M. Baranger
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 100, Nº 5, 2023, págs. 2090-2090
Audrey G. Reeves, Amanda J. Bischoff, Brice Yates, Daniel D. Brauer, Anne M. Baranger
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 100, Nº 1, 2023, págs. 134-142
Coherent Phonons in Antimony: An Undergraduate Physical Chemistry Solid-State Ultrafast Laser Spectroscopy Experiment
Ilana J. Porter, Michael W. Zuerch, Anne M. Baranger, Stephen R. Leone
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 100, Nº 1, 2023, págs. 342-349
Katherine A. Blackford, Adrienne A. Calderon, Nelson T. Gaillard, Alexander Zera, Daniel Droege, Stephanie G. Pitch, Caitlin M. Binder, Peter C. Marsden, Laura L. Fredriksen, Alexis A. Shusterman, Michelle C. Douskey, Anne M. Baranger
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 6, 2022, págs. 2351-2363
Jason J. Calvin, Justin C. Ondry, Jakob C. Dahl, Adam B. Sedlak, Amy McKeown Green, Xingzhi Wang, Michelle F. Crook, Samuel P. Gleason, Matthew R. Hauwiller, Anne M. Baranger, A. Paul Alivisatos
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 2, 2022, págs. 799-809
Daniel D. Brauer, Hikaru Mizuno, Christiane N. Stachl, Jamie M. Gleason, Sonja Bumann, Brice Yates, Matthew B. Francis, Anne M. Baranger
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 1, 2022, págs. 338-345
Developing a Green Chemistry Focused General Chemistry Laboratory Curriculum: What Do Students Understand and Value about Green Chemistry?
Laura B. Armstrong, Mariana C. Rivas, Zeyi Zhou, Lauren M. Irie, Geri A. Kerstiens, MaryAnn T. Robak, Michelle C. Douskey, Anne M. Baranger
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 96, Nº 11, 2019, págs. 2410-2419
Translatable Research Group-Based Undergraduate Research Program for Lower-Division Students
Matthew R. Hauwiller, Justin C. Ondry, Jason J. Calvin, Anne M. Baranger, A. Paul Alivisatos
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 96, Nº 9, 2019, págs. 1881-1890
Extraction and Antibacterial Properties of Thyme Leaf Extracts: Authentic Practice of Green Chemistry
Sean C. Purcell, Prithvi Pande, Yingxi Lin, Ernesto J. Rivera, Latisha Paw U, Luisa M. Smallwood, Geri A. Kerstiens, Laura B. Armstrong, MaryAnn T. Robak, Anne M. Baranger, Michelle C. Douskey
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 93, Nº 8, 2016, págs. 1422-1427
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados