Periodo de publicación recogido
|
|
|
Putting teacher evaluation systems on the map: an overview of states' teacher evaluation systems post–Every Student Succeeds Act
Kevin Close, Audrey Amrein Beardsley, Clarin Collins
Archivos Analíticos de Políticas Educativas=Education Policy Analysis Archives, ISSN-e 1068-2341, Vol. 28, Nº. 1, 2020
Identifying scalable policy solutions: A state-wide cross-classified analysis of factors related to early childhood literacy
Robert L. Vagi, Clarin Collins, Terri Clark
Archivos Analíticos de Políticas Educativas=Education Policy Analysis Archives, ISSN-e 1068-2341, Vol. 25, Nº. 1, 2017
Houston, We Have a Problem: Teachers Find No Value in the SAS Education Value-Added Assessment System (EVAAS®)
Clarin Collins
Archivos Analíticos de Políticas Educativas=Education Policy Analysis Archives, ISSN-e 1068-2341, Vol. 22, Nº. 1, 2014
Value-Added Model (VAM) Research for Educational Policy: Framing the Issue.
Audrey Amrein Beardsley, Clarin Collins, Sarah A. Polasky, Edward F. Sloat
Archivos Analíticos de Políticas Educativas=Education Policy Analysis Archives, ISSN-e 1068-2341, Vol. 21, Nº. 1, 2013
The SAS Education Value-Added Assessment System (SAS® EVAAS®) in the Houston Independent School District (HISD): Intended and Unintended Consequences
Audrey Amrein Beardsley, Clarin Collins
Archivos Analíticos de Políticas Educativas=Education Policy Analysis Archives, ISSN-e 1068-2341, Vol. 20, Nº. 1, 2012
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados