InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The Seal of Biliteracy: a 10-year retrospective
Charlotte R. Hancock, Amy J Heineke, Kristin J. Davin
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 55, Nº. 1, 2022, págs. 10-34
The Seal of Biliteracy: Considering equity and access for English learners
Amy J Heineke, Kristin J. Davin, Amy Bedford
Archivos Analíticos de Políticas Educativas=Education Policy Analysis Archives, ISSN-e 1068-2341, Vol. 26, Nº. 1, 2018
The Seal of Biliteracy: successes and challenges to implementation
Kristin J. Davin, Amy J Heineke, Linda Egnatz
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 51, Nº. 2, 2018, págs. 275-289
The invisible revolving door: the issue of teacher attrition in English language development classrooms in Arizona
Amy J Heineke
Language policy, ISSN 1568-4555, Vol. 17, Nº. 1, 2018, págs. 77-98
The Seal of Biliteracy: Variations in Policy and Outcomes
Kristin J. Davin, Amy J Heineke
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 50, Nº. 3, 2017, págs. 486-499
Teacher Preparation and Language Policy Appropriation: A Qualitative Investigation of Teach For America Teachers in Arizona
Amy J Heineke, Quanna Cameron
Archivos Analíticos de Políticas Educativas=Education Policy Analysis Archives, ISSN-e 1068-2341, Vol. 21, Nº. 1, 2013
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados