Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Early prediction of math difficulties with the use of a neural networks model
Maria Psyridou, Tuire Koponen, Asko Tolvanen, Kaisa Aunola, Marja-Kristiina Lerkkanen, Anna-Maija Poikkeus, Minna Torppa
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 116, Nº. 2, 2024, págs. 212-232
Cognitive Correlates of the Covariance in Reading and Arithmetic Fluency: Importance of Serial Retrieval Fluency
Tuire Koponen, Kenneth klund, Riikka Heikkilä, Jonna Salminen, Lynn S. Fuchs, Douglas Fuchs, Mikko Aro
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 91, Nº. 4, 2020, págs. 1063-1080
Early cognitive precursors of children's mathematics learning disability and persistent low achievement: A 5-year longitudinal study.
Xiao Zhang, Pekka Räsänen, Tuire Koponen, Kaisa Aunola, Marja-Kristiina Lerkkanen, Jari-Erik Nurmi
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 91, Nº. 1, 2020, págs. 7-27
Comorbid fluency difficulties in reading and math: Longitudinal stability across early grades
Tuire Koponen, Mikko Aro, Anna-Maija Poikkeus, Pekka Niemi, Marja-Kristiina Lerkkanen, Timo Ahonen, Jari-Erik Nurmi
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 84, Nº. 3, 2018, págs. 298-311
Math anxiety and its relationship with basic arithmetic skills among primary school children.
Riikka Sorvo, Tuire Koponen, Helena Viholainen, Tuija Aro, Eija Räikkönen, Pilvi Peura, Ann Dowker, Mikko Aro
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Vol. 87, Nº. 3, 2017, págs. 309-327
A meta-analysis of the relation between RAN and mathematics
Tuire Koponen, George Georgiou, Paula Salmi, Markku Leskinen, Mikko Aro
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 109, Nº. 7, 2017, págs. 977-992
Linguistic and Spatial Skills Predict Early Arithmetic Development via Counting Sequence Knowledge
Xiao Zhang, Tuire Koponen, Pekka Räsänen, Kaisa Aunola, Marja-Kristiina Lerkkanen, Jari-Erik Nurmi
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 85, Nº. 3, 2014, págs. 1091-1107
Counting and RAN: Predictors of arithmetic calculation and reading fluency
Tuire Koponen, Paula Salmi, Kenneth klund, Tuija Aro
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 105, Nº. 1, 2013, págs. 162-175
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados