InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Early prediction of math difficulties with the use of a neural networks model
Maria Psyridou, Tuire Koponen, Asko Tolvanen, Kaisa Aunola, Marja-Kristiina Lerkkanen, Anna-Maija Poikkeus, Minna Torppa
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 116, Nº. 2, 2024, págs. 212-232
The roles of teacher–student relationship quality and self-concept of ability in adolescents’ achievement emotions: Temperament as a moderator
Anna-Leena Clem, Kathleen Moritz Rudasill, Riikka Hirvonen, Kaisa Aunola, Noona Kiuru
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 36, Nº 2, 2021, págs. 263-286
Early cognitive precursors of children's mathematics learning disability and persistent low achievement: A 5-year longitudinal study.
Xiao Zhang, Pekka Räsänen, Tuire Koponen, Kaisa Aunola, Marja-Kristiina Lerkkanen, Jari-Erik Nurmi
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 91, Nº. 1, 2020, págs. 7-27
Work engagement-team performance relationship: shared job crafting as a moderator
Anne Mäkikangas, Kaisa Aunola, Piia Seppälä, Jari Hakanen
Journal of occupational and organizational psychology, ISSN-e 2044-8325, Vol. 89, Nº. 4, 2016, págs. 772-790
Children's Temperament and Academic Skill Development During First Grade: Teachers' Interaction Styles as Mediators
Jaana Viljaranta, Kaisa Aunola, Sari Mullola, Johanna Virkkala, Riikka Hirvonen, Eija Pakarinen, Jari-Erik Nurmi
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 86, Nº. 4, 2015, págs. 1191-1209
Linguistic and Spatial Skills Predict Early Arithmetic Development via Counting Sequence Knowledge
Xiao Zhang, Tuire Koponen, Pekka Räsänen, Kaisa Aunola, Marja-Kristiina Lerkkanen, Jari-Erik Nurmi
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 85, Nº. 3, 2014, págs. 1091-1107
Changes in Stress Perception and Coping During Adolescence: The Role of Situational and Personal Factors
Inge Seiffge-Krenke, Kaisa Aunola, Jari-Erik Nurmi
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 80, Nº. 1, 2009, págs. 259-279
Brett Laursen, William Bukowski, Kaisa Aunola, Jari-Erik Nurmi
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 78, Nº. 4, 2007, págs. 1395-1404
Timo Ahonen, Kaisa Aunola, Jari-Erik Nurmi, Anne Halonen
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 3, 2006, págs. 517-534
The Role of Parenting Styles in Children's Problem Behavior
Jari-Erik Nurmi, Kaisa Aunola
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 76, Nº. 6, 2005, págs. 1144-1159
Rauno Parrila, Esko Leskinen, Kaisa Aunola, Jari-Erik Nurmi, John R. Kirby
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 97, Nº. 3, 2005, págs. 299-319
Developmental Dynamics of Math Performance From Preschool to Grade 2
Kaisa Aunola, Esko Leskinen, Marja-Kristiina Lerkkanen, Jari-Erik Nurmi
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 96, Nº. 4, 2004, págs. 699-713
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados