Periodo de publicación recogido
|
|
|
Mobile‐based collaborative learning in the fitness center: A case study on the development of English listening comprehension with a context‐aware application.
Gi-Zen Liu, Jing‐Yao Chen, Gwo-Jen Hwang
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 49, Nº. 2, 2018, págs. 305-320
Integrating socio-cultural contexts and location-based systems for ubiquitous language learning in museums: A state of the art review of 2009-2014.
Hong-You Wang, Gi-Zen Liu, Gwo-Jen Hwang
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 48, Nº. 2, 2017, págs. 653-671
Improving learning, skills and inclusion – By Frank Coffield.
Gi-Zen Liu
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 40, Nº. 3, 2009, págs. 582-583
Media, learning, and sites of possibility – Edited by Marc Lamont Hill & Lalitha Vasudevan.
Gi-Zen Liu
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 40, Nº. 3, 2009, págs. 585-586
New learning environments for language learning – Edited by Jean E Conacher & Helen Kelly-Holmes.
Gi-Zen Liu
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 40, Nº. 1, 2009, págs. 185-186
Innovating research topics in learning technology: Where are the new blue oceans?
Gi-Zen Liu
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 39, Nº. 4, 2008, págs. 738-747
A taxonomy of Internet-based technologies integrated in language curricula.
Gi-Zen Liu, Aleck Shih-Wei Chen
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 38, Nº. 5, 2007, págs. 934-938
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados