Periodo de publicación recogido
|
|
|
Expressive Vocabulary Predicts Nonverbal Executive Function: A 2-year Longitudinal Study of Deaf and Hearing Children
Anna Jones, Joanna Atkinson, Chloe Marshall, Nicola Botting, Michelle C. St Clair, Gary Morgan
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 91, Nº. 2, 2020, págs. 400-414
Learning to change: the rationale for the use of motivational interviewing in higher education
Harvey Wells, Anna Jones
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 55, Nº 1, 2018, págs. 111-118
Nonverbal Executive Function is Mediated by Language: A Study of Deaf and Hearing Children
Nicola Botting, Anna Jones, Chloe Marshall, Tanya Denmark, Joanna Atkinson, Gary Morgan
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 88, Nº. 5, 2017, págs. 1689-1700
Teaching reluctant students: Tusing the principles and techniques of motivational interviewing to foster better student–teacher interactions
Harvey Wells, Anna Jones, Sue C. Jones
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 51, Nº 2, 2014, págs. 175-184
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados