InstitucionesIdentificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Evaluación y descripción del discurso narrativo en LSE (Lengua de Signos Española)
Mª Mar Pérez, Mayte Sanjuán, María Aránzazu Ardura Méndez, Ignacio Montero García-Celay, Gary Morgan
Revista de logopedia, foniatría y audiología, ISSN 0214-4603, Vol. 44, Nº. 2, 2024
Evaluación y descripción del desarrollo del discurso narrativo en español
Alondra Camus Torres, Melina Aparici Aznar, Gary Morgan
Revista de logopedia, foniatría y audiología, ISSN 0214-4603, Vol. 42, Nº. 2, 2022, págs. 90-101
Expressive Vocabulary Predicts Nonverbal Executive Function: A 2-year Longitudinal Study of Deaf and Hearing Children
Anna Jones, Joanna Atkinson, Chloe Marshall, Nicola Botting, Michelle C. St Clair, Gary Morgan
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 91, Nº. 2, 2020, págs. 400-414
Desarrollo fonológico tardío en niños españoles con pérdidas auditivas bilaterales
Verónica Martínez López, Ana Herrero, Gary Morgan
Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje, ISSN-e 1578-4126, ISSN 0210-3702, Vol. 42, Nº 4, 2019, págs. 848-870
Variations in phonological working memory: Linking early language experiences and language learning outcomes
Lara Pierce, Fred Genesee, Audrey Delcenserie, Gary Morgan
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 38, Nº 6, 2017, págs. 1265-1300
Toward a model of multiple paths to language learning: Response to commentaries
Lara Pierce, Fred Genesee, Audrey Delcenserie, Gary Morgan
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 38, Nº 6, 2017, págs. 1351-1362
Nonverbal Executive Function is Mediated by Language: A Study of Deaf and Hearing Children
Nicola Botting, Anna Jones, Chloe Marshall, Tanya Denmark, Joanna Atkinson, Gary Morgan
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 88, Nº. 5, 2017, págs. 1689-1700
Language impairments in the development of sign: Do they reside in a specific modality or are they modality-independent deficits?
Bencie Woll, Gary Morgan
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 15, Nº 1, 2012 (Ejemplar dedicado a: Bilingual children with Specific Language Impairment), págs. 75-87
The first signs of language: Phonological development in British Sign Language
Gary Morgan, Sarah Barrett-Jones, Helen Stoneham
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 28, Nº 1, 2007, págs. 3-22
Understanding sign language classifiers through a polycomponential approach
Gary Morgan, Bencie Woll
Lingua: International review of general linguistics, ISSN 0024-3841, Vol. 117, Nº 7, 2007 (Ejemplar dedicado a: The linguistics of sign language classifiers: phonology, morpho-syntax, semantics and discourse), págs. 1159-1168
Classifier learning and modality in a polyglot 'savant'
Gary Morgan, Neil Smith, Ianthi Tsimpli, Bencie Woll
Lingua: International review of general linguistics, ISSN 0024-3841, Vol. 117, Nº 7, 2007 (Ejemplar dedicado a: The linguistics of sign language classifiers: phonology, morpho-syntax, semantics and discourse), págs. 1339-1353
`Children are just lingual¿: The development of phonology in British Sign Language (BSL)
Gary Morgan
Lingua: International review of general linguistics, ISSN 0024-3841, Vol. 116, Nº 10, 2006, págs. 1507-1523
Discourse cohesion in sign and speech
Gary Morgan
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 4, Nº. 3, 2000, págs. 279-300
Emotion recognition skills in children with hearing loss
Francesc Sidera Caballero, Elisabet Serrat i Sellabona, Anna Amadó Codony, Gary Morgan
Atypical Language Development in Romance Languages / coord. por Eva María Aguilar Mediavilla, Lucía Buil Legaz, Raül López Penadés, Víctor Alejandro Sánchez Azanza, Daniel Adrover Roig, 2019, ISBN 978-90-272-0321-2, pág. 169
The influence of language in children's understanding of pretend emotions
Francesc Sidera Caballero, Gary Morgan, Elisabet Serrat i Sellabona
Temas de lingüística clínica / coord. por Soraya Cortiñas Ansoar, María Jesús Paredes Duarte, Eliseo Díez Itza, 2016, ISBN 978-84-15212-81-2, págs. 120-121
Language Acquisition in Diverse Linguistic, Social and Cognitive Circumstances
coord. por Maria Garraffa, Maria Teresa Guasti, Theodoros Marinis, Gary Morgan
Frontiers Media S.A., 2019. ISBN 2-88945-689-7
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados