Periodo de publicación recogido
|
|
|
Hybrid learning spaces––Design, data, didactics
Anat Cohen, Rikke Toft Nørgård, Yishay Mor
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 51, Nº. 4, 2020, págs. 1039-1044
Three cases of hybridity in learning spaces: Towards a design for a Zone of Possibility
John Cook, Yishay Mor, Patricia Santos
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 51, Nº. 4, 2020, págs. 1155-1167
Responsive learning design: Epistemic fluency and generative pedagogical practices.
Yishay Mor, Rotem Abdu
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 49, Nº. 6, 2018, págs. 1162-1173
Editorial: Learning design, teacher inquiry into student learning and learning analytics: A call for action.
Yishay Mor, Rebecca Ferguson, Barbara Wasson
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 46, Nº. 2, 2015, págs. 221-229
Supporting teachers in data-informed educational design.
Susan McKenney, Yishay Mor
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 46, Nº. 2, 2015, págs. 265-279
Practical Patterns for Active and Collaborative MOOCs: Checkpoints, FishBowl and See Do Share
Yishay Mor, Steven Warburton
eLearning Papers, ISSN-e 1887-1542, Nº. 42, 2015 (Ejemplar dedicado a: Design Patterns for Open Online Teaching and Learning)
The Open Education Challenge - a New Model for Effective Educational Innovation
Pierre Antoine Ullmo, Yishay Mor, Montserrat Delgado
eLearning Papers, ISSN-e 1887-1542, Nº. 41, 2015 (Ejemplar dedicado a: Innovation, entrepreneurship and education)
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados