InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Theoretical and Methodological Diversity of Exceptional Children Scholarship
Kathleen King Thorius, Endia J. Lindo, Patricia Martínez Álvarez, Amanda L. Sullivan
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 90, Nº. 3, 2024, págs. 209-216
Kathleen King Thorius, Endia J. Lindo, Patricia Martínez Álvarez, Amanda L. Sullivan
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 90, Nº. 2, 2024, págs. 100-109
Introduction to the New Editors of Exceptional Children: The Editorial Vision of the New Team
Kathleen King Thorius, Endia J. Lindo, Patricia Martínez Álvarez, Amanda L. Sullivan
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 90, Nº. 1, 2023, págs. 4-10
Playing hopscotch in inclusive education reform: examining promises and limitations of policy and practice in the US.
Federico R. Waitoller, Kathleen King Thorius
Support for learning, ISSN 0268-2141, Vol. 30, Nº. 1, 2015, págs. 23-41
Cross-pollinating culturally sustaining pedagogy and universal design for learning: Toward an inclusive pedagogy that accounts for dis/ability
Federico R. Waitoller, Kathleen King Thorius
The SAGE Handbook of inclusion and diversity in education / Matthew J. Schuelka (ed. lit.), Christopher Johnstone (ed. lit.), Gary Thomas (ed. lit.), Alfredo J. Artiles (ed. lit.), 2019, ISBN 9781526435552, págs. 173-192
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados