InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Social studies education research for sustainable democratic societies: Addressing persistent civic challenges
Brett L. M. Levy, Christopher L. Busey, Alexander Cuenca, Ronald W. Evans, Anna-Lise Halvorsen, Li-Ching Ho, Joseph Kahne, Mark T. Kissling, Jane C. Lo, Paula McAvoy, Sarah McGrew
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 51, Vol. 1, 2023, págs. 1-46
Lateral reading on the open Internet: A district-wide field study in high school government classes
Sam Wineburg, Joel Breakstone, Sarah McGrew, Mark D. Smith, Teresa Ortega
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 114, Nº. 5, 2022, págs. 893-909
Bridge or byway? Teaching historical reading and civic online reasoning in a U.S. history class
Sarah McGrew
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 50, Vol. 2, 2022, págs. 196-225
Can Students Evaluate Online Sources? Learning From Assessments of Civic Online Reasoning
Sarah McGrew, Joel Breakstone, Teresa Ortega, Mark D. Smith, Sam Wineburg
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 46, Nº 2, 2018, págs. 165-193
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados