InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Social studies education research for sustainable democratic societies: Addressing persistent civic challenges
Brett L. M. Levy, Christopher L. Busey, Alexander Cuenca, Ronald W. Evans, Anna-Lise Halvorsen, Li-Ching Ho, Joseph Kahne, Mark T. Kissling, Jane C. Lo, Paula McAvoy, Sarah McGrew
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 51, Vol. 1, 2023, págs. 1-46
Thinking Deeply, Thinking Emotionally: How High School Students Make Sense of Evidence
Rebecca Jacobsen, Anna-Lise Halvorsen, Amanda Marie Slaten Frasier, Adam Schmitt, Margaret Crocco, Avner Segall
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 46, Nº 2, 2018, págs. 232-276
Intercultural education in Detroit, 1943-1954
Anna-Lise Halvorsen, Jeffrey Mirel
Paedagogica Historica: International journal of the history of education, ISSN 0030-9230, Vol. 49, Nº. 3, 2013, págs. 361-381
Narrowing the Achievement Gap in Second-Grade Social Studies and Content Area Literacy: The Promise of a Project-Based Approach
Anna-Lise Halvorsen, Nell K. Duke, Kristy A. Brugar, Meghan K. Block, Stephanie L. Strachan
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 40, Nº 3, 2012, págs. 198-229
Inquiry, investigations, and integration: Innovations in middle school history and writing
Erin Bronstein, Anna-Lise Halvorsen
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 47, Vol. 4, 2019, págs. 604-608
Es reseña de:
Read.Inquire.Write
Regents of the University of Michigan.
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados