Periodo de publicación recogido
|
|
|
The Challenge of Using Research-Based Instructional Strategies: insights from an effectiveness study of the intrinsic motivation course conversion
Dong San Choi, Katherine A. Earl, Kelly J. Cross, Geoffrey L. Herman
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 34, no. 1, 2018, págs. 141-154
The intrinsic-motivation course design method
Geoffrey L. Herman, David E. Goldberg, Kyle F. Trenshaw, Mark Somerville, Jonathan Stolk
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 33, no. 2 (Parte A), 2017, págs. 558-574
Kyle F. Trenshaw, Renata A. Revelo, Katherine A. Earl, Geoffrey L. Herman
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 32, no. 3 (Parte A), 2016, págs. 1194-1207
Patterns of student conceptual understanding across engineering content areas
Devlin Montfort, Geoffrey L. Herman, Shane A. Brown, Holly M. Matusovich, Ruth A. Streveler, Olusola O. Adesope
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 31, no. 6 (Parte A), 2015, págs. 1587-1604
Fostering motivation as a class objective in a large engineering class for second-year students: a narrative approach
Kathryn F. Trenshaw, Geoffrey L. Herman, Kerri A. Green, David E. Goldberg
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 30, no. 4, 2014, págs. 837-847
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados