Periodo de publicación recogido
|
|
|
Engineering as a career choice in rural appalachia: sparking and sustaining interest
Holly M. Matusovich, Cheryl A. Carrico, Marie C. Paretti, Matthew A. Boynton
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 33, no. Extra 1 (Parte B), 2017 (Ejemplar dedicado a: Current Trends in K-12 Engineering Education), págs. 463-475
Rachel L. Kajfez, Holly M. Matusovich, Walter C. Lee
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 32, no. 3 (Parte A), 2016, págs. 1208-1221
Patterns of student conceptual understanding across engineering content areas
Devlin Montfort, Geoffrey L. Herman, Shane A. Brown, Holly M. Matusovich, Ruth A. Streveler, Olusola O. Adesope
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 31, no. 6 (Parte A), 2015, págs. 1587-1604
Walter C. Lee, Holly M. Matusovich, Philip R. Brown
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 30, no. Extra 1, 2014, págs. 150-165
Brett D. Jones, Jason W. Osborne, Marie C. Paretti, Holly M. Matusovich
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 30, no. 6 (Parte A), 2014, págs. 1340-1356
Why women choose service-learning: seeking and finding engineering-related experiences
Holly M. Matusovich, William Oakes, Carla B. Zoltowski
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 29, no. Extra 2, 2013, págs. 388-402
Using computer-based online learning modules to promote conceptual change: helping students understand difficult concepts in thermal and transport science
Dazhi Yang, Ruth A. Streveler, Ronald L. Miller, James D. Slotta, Holly M. Matusovich, Alejandra J. Magana
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 28, no. 3, 2012, págs. 686-700
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados