Periodo de publicación recogido
|
|
|
The intrinsic-motivation course design method
Geoffrey L. Herman, David E. Goldberg, Kyle F. Trenshaw, Mark Somerville, Jonathan Stolk
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 33, no. 2 (Parte A), 2017, págs. 558-574
Jonathan Stolk, Robert Martello
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 31, no. Extra 1 (Parte B), 2015 (Ejemplar dedicado a: Engineering Education: Beyond Technical Skills Part II—Case Studies Linked to the Promotion of Specific Technical Skills), págs. 434-449
Engineering students’ definitions of and responses to self-directed learning
Jonathan Stolk, Robert Martello, Mark Somerville, John Geddes
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 26, no. Extra 4, 2010, págs. 900-913
Application of self-determination and self-regulation theories to course design: planting the seeds for adaptive expertise
Linda Vanasupa, Jonathan Stolk, Trevor Harding
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 26, no. Extra 4, 2010, págs. 914-929
The systemic correlation between mental models and sustainable design: implications for engineering educators
Linda Vanasupa, Roger Burton, Jonathan Stolk, Julie B. Zimmerman, Larry Leifer, Paul T. Anastas
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 26, no. Extra 2, 2010, págs. 438-450
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados