Periodo de publicación recogido
|
|
|
Jeremi S. London, Ann Mckenna, Wen Huang, Andreea Molnar, Samantha N. Cruz
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 34, no. Extra 3, 2018, págs. 1104-1119
Comparison of written versus verbal peer feedback for design projects
Adam R. Carberry, Samantha R. Brunhaver, Kristine R. Csavina, Ann Mckenna
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 32, no. Extra 3 (Parte B ), 2016 (Ejemplar dedicado a: Mudd Design Workshop IX. Design Thinking in Design Education ), págs. 1458-1471
Characterizing the role of modeling in innovation
Ann Mckenna, Adam R. Carberry
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 28, no. 2, 2012, págs. 263-269
Supporting students’ technical innovation in capstone design: insights into the human connection
Michele V. Manuel, Ann Mckenna, Gregory B. Olson
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 28, no. 2, 2012, págs. 310-316
Elizabeth M. Gerber, Ann Mckenna, Penny L. Hirsch, Charles Yarnoff
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 26, no. Extra 2, 2010, págs. 314-323
Hierarchical model for coaching technical design teams
Michele V. Manuel, Ann Mckenna, Gregory B. Olson
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 24, no. Extra 2, 2008 (Ejemplar dedicado a: Design and Engineering Education in a Flat World), págs. 260-265
Using reflection to promote teamwork understanding in engineering design education
P. Hirsch, Ann Mckenna
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 24, no. Extra 2, 2008 (Ejemplar dedicado a: Design and Engineering Education in a Flat World), págs. 377-385
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados