Periodo de publicación recogido
|
|
|
Study and research paths: a new tool for desA New tool for Design and Management of Project Based Learning in Engineeringign and management of project based learning in engineerin
Ignasi Florensa, Marianna Bosch, Josep Gascón, Carl Winslow
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 34, no. 6, 2018, págs. 1848-1862
The education of school and university teachers within the paradigm of questioning the world
Berta Barquero Farrás, Ignasi Florensa, Alicia Ruiz Olarria
Working with the anthropological theory of the didactic in mathematics education: a comprehensive casebook / coord. por Javier García Gómez, John Monaghan; Marianna Bosch (ed. lit.), Yves Chevallard (ed. lit.), 2020, ISBN 978-0-367-18770-5
Formación didáctica del profesorado universitario:: Análisis de un curso
Ignasi Florensa, M. Bosch, Juan José Gascón Cánovas
Investigación en Educación Matemática XXI / coord. por José María Muñoz Escolano, Alberto Arnal Bailera, Pablo Beltrán Pellicer, María Luz Callejo de la Vega, José Carrillo, 2017, ISBN 978-84-16723-42-3, págs. 237-246
Contributions of the epistemological and didactic analysis: Question-answer maps in engineering and in teacher education
Ignasi Florensa
Tesis doctoral dirigida por Marianna Bosch (dir. tes.), Josep Gascón (codir. tes.). Universitat Ramon Llull (2018).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados