Periodo de publicación recogido
|
|
|
Reflections on the Teaching Practices for the Reduction of Nitroarenes: Updating Methodologies and Considerations of the Mechanism
Craig D. Campbell, Malcolm I. Stewart
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 100, Nº 9, 2023, págs. 3171-3178
Jonathan G. Moloney, Craig D. Campbell, Andrew F. Worrall, Malcolm I. Stewart
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 7, 2022, págs. 2697-2703
Synthesis and Evaluation of Ammonia Borane: A Modular, Multifaceted Approach Introducing Experimental Design through Guided Inquiry
Zoe M. Smallwood, Craig D. Campbell, Andrew F. Worrall, Samuel T. Cahill, Malcolm I. Stewart
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 98, Nº 11, 2021, págs. 3514-3523
Craig D. Campbell, Zoe M. Smallwood, Malcolm I. Stewart
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 9, 2020, págs. 2635-2642
#DryLabs20: A New Global Collaborative Network to Consider and Address the Challenges of Laboratory Teaching with the Challenges of COVID-19
Craig D. Campbell, Ben Challen, Kristy L. Turner, Malcolm I. Stewart
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 9, 2020, págs. 3023-3027
Implementation of Earth’s Field NMR Spectroscopy in an Undergraduate Chemistry Laboratory
Patrick Bergstrom Mann, Samuel Clark, Samuel T. Cahill, Craig D. Campbell, Matthew T. Harris, Simon Hibble, Trang To, Andrew Worrall, Malcolm Stewart
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 96, Nº 10, 2019, págs. 2326-2332
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados