Periodo de publicación recogido
|
|
|
Problem-solving support and instructional sequence: impact on cognitive load and student performance
Jamie Costley, Anna Gorbunova, Matthew Courtney, Ouhao Chen, Christopher Lange
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 39, Nº 3, 2024, págs. 1817-1840
Direct instruction, worked examples and problem solving: The impact of instructional strategies on cognitive load
Christopher Lange, Anna Gorbunova, Irina Shcheglova, Jamie Costley
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 60, Nº 4, 2023, págs. 488-500
How sequencing content and fading instructional support reduce extraneous processing
Christopher Lange, Jamie Costley
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 59, Nº 3, 2022, págs. 253-262
Collaborative group work and the different types of cognitive load
Christopher Lange, Jamie Costley, Mik Fanguy
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 58, Nº 4, 2021, págs. 377-386
Improving online video lectures: learning challenges created by media
Christopher Lange, Jamie Costley
International Journal of Educational Technology in Higher Education, ISSN 2365-9440, Nº. 17, 2020
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados