Periodo de publicación recogido
|
|
|
How the COI framework explains the online discussion patterns in a flipped course
Ashleigh Southam, Han Zhang, Ruoqi Cao, Mik Fanguy, Jamie Costley
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 60, Nº 6, 2023, págs. 848-860
Direct instruction, worked examples and problem solving: The impact of instructional strategies on cognitive load
Christopher Lange, Anna Gorbunova, Irina Shcheglova, Jamie Costley
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 60, Nº 4, 2023, págs. 488-500
How sequencing content and fading instructional support reduce extraneous processing
Christopher Lange, Jamie Costley
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 59, Nº 3, 2022, págs. 253-262
Collaborative group work and the different types of cognitive load
Christopher Lange, Jamie Costley, Mik Fanguy
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 58, Nº 4, 2021, págs. 377-386
Jamie Costley
International Journal of Educational Technology in Higher Education, ISSN 2365-9440, Nº. 18, 2021
Improving online video lectures: learning challenges created by media
Christopher Lange, Jamie Costley
International Journal of Educational Technology in Higher Education, ISSN 2365-9440, Nº. 17, 2020
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados