págs. 11-18
O valor de marca: relevancia, concepto e cuantificación. Aplicación dun modelo baseado no consumidor
José Manuel Barreiro Fernández, Fernando Losada Pérez, Emilio Ruzo Sanmartín
págs. 19-33
págs. 35-39
págs. 41-49
Medi-lo consenso dos expertos: unha mirada ós índices K
págs. 51-67
Creación de valor para o accionista: estudio empírico no contexto dun conxunto de empresas galegas que cotizan na bolsa de Madrid
págs. 69-83
págs. 85-94
págs. 95-107
O empresario individual, o empresario corporativo e os directivos: a explicación da creación de riqueza
págs. 109-129
págs. 131-143
págs. 145-152
As políticas públicas nun contorno de globalización económica: un novo escenario para a intervención do estado
págs. 153-163
Teoría de xogos e dirección estratéxica: o nóbel de economía e moito máis...
págs. 165-168
págs. 169-179
págs. 181-189
págs. 191-196
Os sistemas complexos adaptativos: un marco teórico para a análise da innovación e da xestión descentralizada
págs. 197-213
págs. 215-234
págs. 235-241
págs. 243-255
Empresas e empresarios: "a destrucción creadora en Galicia"
págs. 257-272
Emprendedor galego: unha forma de ser, unha forma de facer
págs. 273-277
págs. 279-283
págs. 285-293
págs. 295-303
págs. 305-318
págs. 319-329
A calidade da universidade e a calidade da empresa: un estudio comparativo e análise de resultados
págs. 331-352
A introducción de técnicas empresariais na cultura organizativa dos hospitais públicos en España: unha perspectiva desde a nova xestión pública
págs. 353-367
págs. 369-383
Análise económica do deporte profesional: o valor do fútbol para unha cidade
págs. 385-394
págs. 395-403
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados