Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Modelo de Avaliación de Programas de Educación Patrimonial (MAPEP). Deseño e avaliación do programa Patrimonializarte

  • Autores: Leticia Castro Calviño
  • Directores de la Tesis: Ramón López Facal (dir. tes.), Cosme Jesús Gómez Carrasco (dir. tes.)
  • Lectura: En la Universidade de Santiago de Compostela ( España ) en 2021
  • Idioma: gallego
  • Tribunal Calificador de la Tesis: Olaia Fontal Merillas (presid.), Xosé Ángel Armas Castro (secret.), María Pilar Rivero Gracia (voc.)
  • Programa de doctorado: Programa de Doctorado en Educación por la Universidad de Santiago de Compostela
  • Materias:
  • Enlaces
    • Tesis en acceso abierto en: MINERVA
  • Resumen
    • A tese de doutoramento recolle o deseño e aplicación do programa Patrimonializarte e a súa avaliación seguindo o Modelo de Avaliación de Programas de Educación Patrimonial (MAPEP). Trátase dunha investigación avaliativa dun estudo de casos que segue o principio de complementariedade metodolóxica no que se utilizan instrumentos cualitativos e cuantitativos, que permiten obter información rigorosa dos múltiples aspectos do programa. O MAPEP atende aos seguintes momentos: avaliación de necesidades; deseño do programa e avaliación; avaliación inicial; realización; avaliación do proceso; avaliación final e metaavaluación. O obxectivo principal é comprobar a eficacia, eficiencia e efectividade do programa deseñado. Preténdese analizar se contribúe a que o alumnado participante de educación infantil, primaria e secundaria desenvolva unha apropiación simbólica, sensibilización, identificación e concienciación sobre o patrimonio próximo. A participación na avaliación de alumnado, profesorado, familias, autoridades locais e xestores do patrimonio permite analizar o impacto do programa na comunidade escolar e local.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno