págs. 11-22
Missatges llunyans, una realitat compartida: unes experiències de comunicació internacional a la Xarxa Telemàtica Educativa de Catalunya
págs. 23-36
págs. 37-48
El Projecte Pensament Global: ús conjunt de l'aprenentatge i de les telecomunicacions per ajudar els alumnes a esdevenir ciutadans científics
págs. 49-76
págs. 69-76
págs. 77-94
págs. 95-110
págs. 111-120
págs. 123-132
Laboratori de mitjans, estat de la investigació: grup I+D del Departament de Didàctica i Organització Educativa
págs. 133-142
Réseau d'Enseignement Multimedia (REM): a la recerca d'un Erasmus virtual
Juana María Sancho Gil, Maite Fonollosa Vives, Mario Barajas Frutos, Alejandra Bosco, Adonys Chrysos
págs. 143-148
págs. 149-162
págs. 163-174
págs. 177-180
págs. 181-186
págs. 191-194
págs. 195-222
págs. 223-246
La formació permanent en català del frofessorat del País Valencià: (del "reciclatge dels ICE" al Pla de Formació Lingüisticotècnica del Professorat No Universitari)
págs. 247-258
págs. 259-266
La formació del professorat al Quebec: contex històric i situació actual: una aproximació històrica del sistema escolar
págs. 269-306
Mes enllà del fetixisme dels mètodes: envers una pedagogia humanitzant
págs. 307-336
Coneixement educatiu i coneixement socialment i professionalment vàlid: les macroestructures en les decisions educatives dels estudis universitaris
págs. 337-356
págs. 357-378
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados