págs. 11-23
págs. 25-35
Zur wassermetaphorik in phraseologismen der wirtschaftssprache: eine kognitive studie anhand des deutschen und spanischen
págs. 37-45
págs. 47-58
A cognitive-axiological approach print eco-advertisements in the economist: the energy sector under scrutiny
Ángel Miguel Felices Lago, María Enriqueta Cortés de los Ríos
págs. 59-78
págs. 79-88
págs. 89-101
págs. 103-124
Designing EAP materials based on intercultural corpus analyses: the case of logical markers in research articles
págs. 125-135
págs. 137-145
Effects of cross-linguistic influences on second language acquisition: a corpus-based study of semantic transfer in written production
págs. 147-159
A first approach to the lexical profile of telecommunication english: frequency, distribution, restriction and keyness
págs. 161-173
Consideraciones pragmáticas en la traducción de las interjecciones del inglés al español: el caso de la novela británica "Jemima B."
págs. 175-187
Esuqemas socio-cognitivos de género en el discurso de ingeniería de edificación: estudio de la percepción de una población muestral de estudiantes
págs. 189-204
Reseña de Gottlieb, M. 2006. Assessing English language learners: bridges from language proficiency to academic achievement.
págs. 205-207
págs. 209-210
págs. 211-213
págs. 215-221
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados