págs. 1-17
págs. 18-32
págs. 33-46
págs. 47-60
págs. 61-76
págs. 77-91
Determinants of Pay Levels and Structures in Sales Organizations.
Dominique Rouziès, Anne T. Coughlan, Erin Anderson, Dawn Iacobucci
págs. 92-104
págs. 105-114
Marketing Strategy and Wall Street: Nailing Down Marketing's Impact.
Dominique M. Hanssens, Ronald T. Rust, Rajendra K. Srivastava
págs. 115-118
págs. 119-136
págs. 137-153
págs. 154-166
págs. 167-183
págs. 184-197
págs. 198-213
págs. 214-226
Regulatory Exposure of Deceptive Marketing and Its Impact on Firm Value.
Martha Myslinski Tipton, Sundar G. Bharadwaj, Diana C. Robertson
págs. 227-243
Impact of Mad Money Stock Recommendations: Merging Financial and Marketing Perspectives.
Ekaterina V. Karniouchina, William L. Moore, Kevin J. Cooney
págs. 244-266
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados