Periodo de publicación recogido
|
|
|
The Role of the Partner Brand’s Social Media Power in Brand Alliances
Ann-Kristin Kupfer, Nora Pähler vor der Holte, Raoul V. Kübler, Thorsten Hennig-Thurau
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 82, Nº 3, 2018, págs. 25-44
Of video games, music, movies, and celebrities
Jehoshua Eliashberg, Thorsten Hennig-Thurau, Charles B. Weinberg, Berend Wierenga
International journal of research in marketing, ISSN 0167-8116, Vol. 33, Nº 2, 2016, págs. 241-245
When James Bond shows off his Omega: : does product placement affect its media host?
André Marchand, Thorsten Hennig-Thurau, Sabine Best
European Journal of Marketing, ISSN-e 1758-7123, Vol. 49, Nº. 9-10, 2015, págs. 1666-1685
Timothy B. Heath, Subimal Chatterjee, Suman Basuroy, Thorsten Hennig-Thurau, Bruno Kocher
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 79, Nº 6, 2015, págs. 71-93
Can Automated Group Recommender Systems Help Consumers Make Better Choices?
Thorsten Hennig-Thurau, André Marchand, Paul Marx
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 76, Nº 5, 2012, págs. 89-109
Conceptualizing and Measuring the Money Value of Brand Extensions: The Case of Motion Pictures.
Thorsten Hennig-Thurau, Mark B. Houston, Torsten Heitjans
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 73, Nº 6, 2009, págs. 167-183
Does Customer Demotion Jeopardize Loyalty?
Tillmann Wagner, Thorsten Hennig-Thurau, Thomas Rudolpf
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 73, Nº 3, 2009, págs. 69-85
Consumer File Sharing of Motion Pictures.
Thorsten Hennig-Thurau, Victor Henning, Henrik Sattler
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 71, Nº 4, 2007, págs. 1-18
The Last Picture Show? Timing and Order of Movie Distribution Channels.
Thorsten Hennig-Thurau, Victor Henning, Henrik Sattler, Felix Eggers, Mark B. Houston
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 71, Nº 4, 2007, págs. 63-83
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados