págs. 31-32
pág. 33
págs. 35-36
págs. 37-38
págs. 39-41
págs. 43-45
págs. 47-48
pág. 49
Investigar, medir y divulgar la radiactividad
Andrés García-Verdugo Delmas, Teresa Pérez Alvarez, Alvaro Allona López, Sandra Marín Cañas, Isabel Navas Murga, Laura Sacristán Marcos
págs. 51-53
Radiactividad, una simulación visual y su incidencia en nuestra vida cotidiana
Andrés García-Verdugo Delmas, Teresa Pérez Alvarez, Alvaro Allona López, Sandra Marín Cañas, Isabel Navas Murga, Laura Sacristán Marcos
págs. 55-56
Formação contínua de professores, temáticas CTS e trabalho laboratorial em educação formal em química: perspectivas de professores sovre a carta da terra
págs. 57-59
págs. 61-62
Acidez dos meles galegos: exemplo de valoración ácido-base
Manuel R. Bermejo Patiño, María Isabel Fernández García, Beatriz Fernández Fernández, Esther Gómez Fórneas, Ana María González Noya, María Ángeles Vázquez Fernández
págs. 63-65
págs. 67-68
Os últimos 50 anos de ensino da matemática: unha ollada a través dos libros de texto
Luis Cachafeiro Chamosa, José Antonio Carpente Sardiña, Margarita Losada Rodríguez, Francisco Manuel Rodríguez Mayo
págs. 69-71
págs. 73-74
pág. 75
pág. 77
págs. 79-80
págs. 81-82
Coidando a canteira: o proxecto ESTALMAT-Galicia
Alicia Pedreira Mengotti, Covadonga Rodríguez Moldes, Teresa Otero Suárez
págs. 83-84
Matemáticas con papel: rompecabezas matemáticos
Alicia Pedreira Mengotti, Ana Gómez González, Covadonga Blanco García, Teresa Otero Suárez
págs. 85-86
Matemáticas con papel: figuras modulares
Alicia Pedreira Mengotti, Ana Gómez González, Covadonga Blanco García, Teresa Otero Suárez
págs. 87-88
págs. 89-91
págs. 93-95
págs. 97-98
O proxecto "Mind the Gap": a indagación e o uso de probas na aula
Fins Eirexas Santamaría, María Pilar Jiménez Aleixandre, Juan Ramón Gallástegui Otero, Blanca Puig Mauriz
págs. 99-100
págs. 101-102
págs. 103-104
págs. 105-107
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados