pág. 1
págs. 2-3
págs. 4-6
págs. 7-9
Highlights from the science teacher welcomes two new contributors
Erica K. Jacobsen, Steve Long, Carole Magnusson, Susan Reslewic
págs. 10-11
pág. 13
pág. 14
pág. 15
págs. 16-20
págs. 21-28
Jeremy A. Cody, Paul A. Craig, Adam D. Loudermilk, Paul M. Yacci, Sarah L. Frisco, Jennifer R. Milillo
págs. 29-33
págs. 34-37
págs. 38-44
Integrated teaching of structure-based drug design and biopharmaceutics: a computer-based approach
Brian T. Sutch, Rebecca M. Romero, Nouri Neamati, Ian S. Haworth
págs. 45-51
págs. 52-57
págs. 58-63
Prediction of log P: ALOGPS application in medicinal chemistry education
Jacek Kujawski, Marek K. Bernard, Anna Janusz, Weronika Kuzma
págs. 64-67
págs. 68-78
págs. 79-86
págs. 87-93
págs. 94-96
págs. 97-102
págs. 103-108
págs. 109-113
Mushroom magic: analysis of metals in a familiar food
Joseph MacNeil, Samantha Gess, Miranda Gray, Maureen McGuirk, Sara McMullen
págs. 114-116
A multicomponent UV snalysis of a- and ß-Acids in hops
Haley Egts, Dan J. Durben, John A. Dixson, Micheal H. Zehfus
págs. 117-120
págs. 121-124
págs. 125-129
págs. 130-133
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados