Learning approaches and reading comprehension: the role of student questioning and prior knowledge
Francisco Cano García, Ángela García, Fernando Justicia Justicia, Ana Belén García Berbén
págs. 247-265
Moderator effect of time orientation patterns in achieving self-regulated learning
Calixto Gutiérrez Braojos, Honorio Salmerón Pérez, Jesús Miguel Muñoz Cantero
págs. 267-287
págs. 289-305
María Cruz García Linares, Manuel Jesús de la Torre Cruz, María de la Villa Carpio Fernández, María Teresa Cerezo Rusillo, Pedro Félix Casanova Arias
págs. 307-325
Parenting practices and quality of life in Dutch and Portuguese adolescents: a cross-cultural study
Cristina Nunes, Denise Bodden, Ida Lemos, Bárbara Lorence Lara, Lucía Jiménez García
págs. 327-346
págs. 347-365
Music training influence on cognitive and language development in 3 to 4 year-old children
Lucía Herrera Torres, Marta Hernández Candelas, Oswaldo Lorenzo Quiles, Cindy Ropp
págs. 367-386
Predicción de los comportamientos positivos en educación física: una perspectiva desde la Teoría de la autodeterminación
David Sánchez Oliva, M. Carme Viladrich i Segués, Diana Amado Alonso, Inmaculada González Ponce, Tomás García Calvo
págs. 387-406
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados