Curricula and the use of ICT in education: Two worlds apart?
págs. 962-976
págs. 977-989
págs. 990-1009
págs. 1010-1019
An evaluation framework of expertise presence in computer conferences.
Andrew K. Lui, Philip Tsang, Reggie Kwan, Sin Chun Ng, Yannie H. Y. Cheung, Sheung On Choy
págs. 1020-1036
págs. 1037-1055
págs. 1056-1071
págs. 1072-1084
págs. 1085-1101
The quest for deeper learning: an investigation into the impact of a knowledge-pooling WebQuest in primary initial teacher training.
págs. 1102-1112
págs. 1113-1116
págs. 1117-1121
págs. 1122-1125
págs. 1126-1131
págs. 1133-1134
págs. 1134-1135
págs. 1135-1136
págs. 1136-1137
págs. 1137-1138
págs. 1138-1139
págs. 1139-1139
págs. 1139-1140
págs. 1140-1141
págs. 1141-1141
págs. 1141-1142
págs. 1142-1142
págs. 1143-1144
págs. 1144-1145
Laptops and literacy: Learning in the wireless classroom – By Mark Warschauer.
págs. 1145-1146
págs. 1146-1147
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados