InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Social citizenship competences at the end of primary school: The role of socio-ethnic classroom diversity and teachers’ citizenship beliefs and practices in the classroom climate
Lisa De Schaepmeester, Johan Van Braak, Koen Aesaert
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 50, Vol. 2, 2022, págs. 297-326
Developing a validated instrument to measure preservice teachers' ICT competencies: Meeting the demands of the 21st century.
Jo Tondeur, Koen Aesaert, Bram Pynoo, Johan Van Braak, Norbert Fraeyman, Ola Erstad
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 48, Nº. 2, 2017, págs. 462-472
What can technology offer to linguistically diverse classrooms?: Using multilingual content in a computer-based learning environment for primary education
Evelien Van Laere, Kirsten Rosiers, Piet Van Avermaet, Stef Slembrouck, Johan Van Braak
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 38, Nº. 2, 2017, págs. 97-112
Measuring ICT use and contributing conditions in primary schools.
Ruben Vanderlinde, Koen Aesaert, Johan Van Braak
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 46, Nº. 5, 2015, págs. 1056-1063
School-based ICT policy plans in primary education: Elements, typologies and underlying processes.
Ruben Vanderlinde, Sara Dexter, Johan Van Braak
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 43, Nº. 3, 2012, págs. 505-519
Development of the self-regulated learning teacher belief scale
Koen Lombaerts, Free De Backer, Nadine Engels, Johan Van Braak, James A. Athanasou
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 24, Nº 1, 2009, págs. 79-96
Curricula and the use of ICT in education: Two worlds apart?
Jo Tondeur, Johan Van Braak, Martin Valcke
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 38, Nº. 6, 2007, págs. 962-976
Integrating an ICT curriculum in classroom practice: A teacher perspective
Ruben Vanderlinde, Johan Van Braak
Una visió crítica: III Congrés Europeu de Tecnologies de la Informació en l'Educació i en la Societat / coord. por Juana María Sancho Gil, Leticia Fraga Colman, Judith Arrazola Carballo, Raquel Miño Puigcercós, Xavier Giró Gràcia, 2012, ISBN 978-84-615-7734-7, págs. 78-79
Preparing future teachers to integrate technology in education: Ready for take-off?
Jo Tondeur, Natalie Nicole Pareja Roblin, Johan Van Braak, P. Voogt, P. Fisser
Una visió crítica: III Congrés Europeu de Tecnologies de la Informació en l'Educació i en la Societat / coord. por Juana María Sancho Gil, Leticia Fraga Colman, Judith Arrazola Carballo, Raquel Miño Puigcercós, Xavier Giró Gràcia, 2012, ISBN 978-84-615-7734-7, págs. 453-455
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados