págs. 579-580
Factors Shaping EFL Preservice Teachers’ Identity Configuration
Ximena Paola Buendía Arias, Andrea André Arenas, Nayibe del Rosario Rosado Mendinueta
págs. 583-603
Using Reading Alouds in Early Childhood Teacher Preparation Programs at University of Cádiz
Ester Trigo Ibáñez, Paula Rivera Jurado, Susana Sánchez Rodríguez
págs. 605-624
págs. 625-642
págs. 643-661
EnSenias: Technological tool to learn, teach, improve and use Panamanian Sign Language
Antonio Rodríguez Fuentes, Lineth Alain, Francisco García García
págs. 663-678
Sign Language Interpreter or Facilitator?: An Experience in the Chilean Educational Context
Vanessa Perez Toledo, Karina Munoz Vilugrón, Karina Jazmín Chávez
págs. 679-693
Characterizing translators and interpreters in Colombia
John Jairo Giraldo Ortiz, Sandra Bibiana Clavijo, Constanza Malavert Chávez, Bibiana Salazar Giraldo, Camilo Sarmiento Jaramillo
págs. 695-712
págs. 713-729
págs. 755-773
Comprehension of Written Texts: Reconceptualizing 21st century challenges
Giovanni Parodi Sweis, Tomás Moreno de León, Cristóbal Julio
págs. 775-795
págs. 797-814
págs. 817-821
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados