Thirty Years of Psicothema: A Bibliometric Analysis (1989-2018)
Miguel Barboza Palomino, Gonzalo Salas Contreras, Maribel Vega-Arce, Tomás Caycho Rodríguez, José Luís Ventura León, Pablo Ezequiel Flores Kanter, Edwin Salas Blas, Manuel Landa, Wilson López López
págs. 459-468
Online Homework Distraction Scale: A Validation Study
Jianzhong Xu, José Carlos Núñez Pérez, Jennifer Cunha, Pedro Rosário
págs. 469-475
A Meta-Analysis of the Generalization of the Reliability of State/Trait Depression Inventory Scores
María Guillot Valdés, Alejandro Guillén Riquelme, Gualberto Buela Casal
págs. 476-489
How did Different Generations Cope with the COVID-19 Pandemic?: early Stages of the Pandemic in Spain
Ania Justo-Alonso, Ana García Dantas, Ana Isabel González Vázquez, Milagrosa Sánchez Martín, Lucía del Río Casanova
págs. 490-500
Psychological Wellbeing of Vulnerable Children During the COVID-19 Pandemic
Laura Vallejo Slocker, Javier Fresneda, Miguel Ángel Vallejo Pareja
págs. 501-507
Mindfulness-Based Cognitive Therapy for Spanish Oncology Patients: the Bartley Protocol
Rocío Romero Retes, Rocío Penas, Ana García-Conde, Pilar Llombart Fuertes, Sandra Pérez Rodríguez, José Heliodoro Marco Salvador
págs. 508-515
Effectiveness of Self-Regulation and Serious Games for Learning STEM Knowledge in Primary Education
María Consuelo Sáiz Manzanares, Sandra Rodríguez Arribas, Carlos Pardo Aguilar, Miguel Ángel Queiruga Dios
págs. 516-524
Personal and Instructional Variables Related to the Learning Process in Postgraduate Courses
Ana Pereles, José Carlos Núñez Pérez, Celestino Rodríguez Pérez, María Estrella Fernández Alba, Pedro Rosário
págs. 525-532
Bullying and Psychological Dating Violence: The Relation Between two Aggressive Peer-Behaviours
Carmen Viejo Almanzor, Beatriz Leva Tamajón, Jorge Paredes Giménez, Rosario Ortega Ruiz
págs. 533-540
Intervention in Syntactic Skills in Pupils with Developmental Language Disorder
Víctor M. Acosta Rodríguez, Gustavo Mario Ramírez Santana, Sergio Hernández Expósito, María Ángeles Axpe Caballero
págs. 541-548
Detecting Cheating Methods on Unproctored Internet Tests
Susana Sanz, Mario Luzardo, Carmen García García, Francisco José Abad García
págs. 549-558
Psychometric Properties of the Schizotypal Personality Questionnaire (SPQ) in a Mexican Population: Invariance Across Gender and Age
Rosario Josefa Marrero Quevedo, Ascensión Ángeles Fumero Hernández, José Ángel González Villalobos, Juan Andrés Hernández Cabrera, Eduardo Fonseca Pedrero
págs. 559-566
págs. 567-574
Assessment of the Enterprising Personality: A Short Form of The BEPE Battery
Álvaro Postigo Gutiérrez, Eduardo García Cueto, Marcelino Cuesta Izquierdo, Álvaro Menéndez Aller, Francisco Prieto Díez, Luis Manuel Lozano Fernández
págs. 575-582
Ariadna Angulo Brunet, M. Carme Viladrich i Segués, Susana Pallarés Parejo, Marta Borrueco, Yago Ramis Laloux, Miquel Torregrosa, Jaume Cruz Feliu
págs. 583-589
págs. 590-597
Manuel Sánchez García, Óscar Martín Lozano Rojas, María Carmen Díaz Batanero, José Carmona Márquez, Antonio José Rojas Tejada, Fermín Fernández Calderón
págs. 598-606
Bi-factor Exploratory Structural Equation Modeling Done Right: Using the SLiDapp Application
Eduardo García Garzón, María Dolores Nieto Cañaveras, Luis Eduardo Garrido, Francisco José Abad García
págs. 607-614
Construir los vínculos del apego
Es reseña de:
Construir los vínculos del apego: cómo despertar el amor en níños profundamente traumatizados
Daniel A. Hughes, Antonio Aguilella Asensi (trad.)
Editorial Eleftheria, 2019. ISBN 978-84-120671-0-1
págs. 615-616
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados