págs. 7-9
págs. 11-26
Educació i vertebració del territori: un estudi de cas al voltant de l’escola rural de Terol
Juan Lorenzo Lacruz, Pascual Rubio Terrado, Pilar Abós Olivares
págs. 27-46
págs. 47-55
págs. 57-90
Viaggiando tra montagne, campagne e piccole isole: le scuole primarie rurali italiane motore per lo sviluppo della comunità
págs. 91-108
La identitat rural com a element d’arrelament i revitalització territorial: primers resultats de la història de vida d’un jove pirinenc
págs. 109-124
págs. 127-147
Els nous paradigmes de la didàctica de la història a Alemanya: reflexions del grupo de treball Geschichtsdidaktik theoretisch Arbeitskreis der Konferenz für Geschichtsdidaktik e.V
págs. 149-160
Comunitats de pràctiques per a la inclusió educativa. Una 'recerca basada en el disseny'
Carolayn Andrea Marin Suazo, Sílvia Camps-Orfila, David García-Romero, Sònia Sanchez Busqués, José Luis Lalueza Sazatornil
págs. 161-172
El marxisme-leninisme a l'aula (II): l'arteriosclerosi ideològica, de Khrusxov a Gorbatxov (1954-1990)
págs. 173-191
págs. 195-208
págs. 211-235
págs. 237-254
Denominació moderna, poder simbòlic i el sistema d’ensenyament: notes sobre l’obra La Reproducció – elements per a una teoría del sistema d’ensenyament de Pierre Bourdieu i Jean-Claude Passeron
págs. 255-264
págs. 265-275
págs. 279-281
Vázquez Montalbán i el futbol: subcultura, sociabilitat i educació sentimental
págs. 283-291
El testimoni de Tara Westover: sobre l’educació a casa en el con-text d’una pedagogia fonamentalista
págs. 293-299
págs. 301-308
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados