Editorial del número especial: Prácticas educativas abiertas en educación superior
págs. 1-8
Supporting open education practice: Reflective case studies from the University of Edinburgh
págs. 9-28
Repercusión de las Prácticas Educativas Abiertas en la Educación Superior: una revisión de literatura
págs. 29-48
Critical data literacy in praxis: An open education approach for academic development
Javiera Atenas, Leo Havemann, Virginia Rodés Paragarino, Manuel Podetti Manzano
págs. 49-67
Los NOOC para el desarrollo de competencias digitales y formación virtual: una revisión sistemática de la literatura
págs. 68-84
Open Educational Practices from the perspective of open educators: Contributions to teacher professional development
págs. 85-102
Empowering Future Educators: Leveraging Openness by Design when Integrating Technology in Teacher Education Programs
págs. 103-119
págs. 120-135
Community, Fellowship, Openness: Supporting Early Career Researchers through Open Educational Practices
Francisco Iniesto Carrasco, Rebecca Pitt, Carina Bossu, Rob Farrow, Martin Weller
págs. 136-152
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados