págs. 1-7
págs. 9-10
págs. 11-26
págs. 27-41
Early language learning. A bibliometric analysis of the most influential articles (2010-2022)
Natalia Martínez León, Pilar Valderrama-Baca, Fernando Trujillo Sáez
págs. 43-71
In the future I will use corpora in my classroom: is it really applicable?
págs. 73-90
Native speakerism crossing borders: comparing stakeholders’ attitudes towards English and Basque native and non-native teachers
págs. 91-108
Recursos didácticos y adquisición de competencias orales en clase de ELE en la secundaria marfileña: el caso de los manuales ¡Ya estamos! 4ème y 3ème
págs. 109-126
Cross-linguistic perception of Spanish intonation by Chinese speakers: Effects of linguistic experience and prosodic features
págs. 127-145
págs. 147-160
págs. 161-177
págs. 179-196
págs. 197-214
págs. 215-230
págs. 231-244
On the function of teacher professional development (TPD) programs in improving language teachers’ engagement in online education environments: voices from Chinese English teachers
págs. 245-260
págs. 261-281
págs. 283-300
págs. 301-315
págs. 317-335
Daniel Cabeza Campillo (res.)
Es reseña de:
La enseñanza del español mediada por tecnología. De la justicia social a la Inteligencia Artificial (IA)
Javier Muñoz-Basols (coord.), Mara Fuertes Gutiérrez (coord.), Luis Cerezo (coord.)
Londres y Nueva York : Routledge, 2024
págs. 337-339
Language teacher development in digital contexts. Kayi-Aydar, H., & Reinhardt, J. (Eds.). (2022). John Benjamins, 197 pages, ISBN: 978-90-272-1057-9
págs. 341-344
Cultural linguistics applied: trends, directions, and implications. Arne Peters and Neele Mundt (Eds.) (2021). Peter Lang, 282 pages ISBN: 978-3-631-83867-9
págs. 345-347
Funciones y aplicación didáctica del paisaje lingüístico andaluz. Galloso Camacho, M.V.; Cabello Pino, M.; Heredia Mantis, M. (Eds.) (2023). Iberoamericana, Madrid, 264 páginas, ISBN: 978-84-9192-313-8 (Iberoamericana); ISBN: 978-3-96869-355-2 (Vervuert); ISBN: 978-3-96869-356-9 (e-book)
págs. 349-350
págs. 351-353
págs. 355-357
Ethics and context in second language testing: rethinking validity in theory and practice. M. Rafael Salaberry, Albert Weideman, and Wei-Li Hsu (2023). New York, Routledge, 248 Pages, ISBN 9781032471754
págs. 359-362
págs. 363-366
Corpus linguistics and second language acquisition: perspectives, issues and findings. Lu, X. (2023). Routledge, xv-156 pages. ISBN: 978-0-367-51721-2 (paperback)
págs. 367-368
Researching creativity in second language acquisition. Ashleigh Pipes, (2023). Routledge, New York and Oxon, 164 pages. ISBN: 9781003049951. (e-book)
págs. 369-372
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados