Manifesting destiny (2015) ARTICULO Shear, Sarah B. Knowles, Ryan T. Castro, Antonio J. Theory and research in social education Vol. 43 Núm. 1 Pág. 68-101

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
“If they were white and middle class"
“If they were white and middle class" Vol. 52 Núm. 1 Pág. 97-120 ARTICULO
2024 Theory and research in social education
Lewis, Bonnie Crowley, Ryan M.
Pulling together
Pulling together Vol. 52 Núm. 1 Pág. 121-149 ARTICULO
2024 Theory and research in social education
Conrad, Jenni Talbert, Rachel Hall, Brad Stanton, Christine Rogers Davis, Audie
The greatest lie(s) ever told
The greatest lie(s) ever told Vol. 52 Núm. 1 Pág. 33-65 ARTICULO
2024 Theory and research in social education
Hawkman, Andrea M. Naseem Rodríguez, Noreen Shear, Sarah B. Perkins, Acelynn
Eugenic ideology and the world history curriculum
Eugenic ideology and the world history curriculum Vol. 51 Núm. 3 Pág. 408-437 ARTICULO
2023 Theory and research in social education
Dozono, Tadashi
Social studies education research for sustainable democratic societies
Social studies education research for sustainable democratic societies Vol. 51 Núm. 1 Pág. 1-46 ARTICULO
2023 Theory and research in social education
Levy, Brett L. M. Busey, Christopher L. Cuenca, Alexander Evans, Ronald W. Halvorsen, Anna-Lise Ho, Li-Ching Kahne, Joseph Kissling, Mark T. Lo, Jane C. McAvoy, Paula McGrew, Sarah
“Technology inevitably involves trade-offs”
“Technology inevitably involves trade-offs” Vol. 50 Núm. 2 Pág. 226-254 ARTICULO
2022 Theory and research in social education
Krutka, Daniel G. Metzger, Scott Alan Zackary Seitz, R.
Seizing the moment
Seizing the moment Vol. 50 Núm. 3 Pág. 402-430 ARTICULO
2022 Theory and research in social education
Thacker, Emma S. Bodle, Aaron T.
Feeling fear as power and oppression
Feeling fear as power and oppression Vol. 50 Núm. 3 Pág. 431-463 ARTICULO
2022 Theory and research in social education
Jones, Brittany L.
Conocimiento histórico y formación ciudadana
Conocimiento histórico y formación ciudadana Núm. 8 Pág. 89-105 ARTICULO
2021 REIDICS
Villalón Gálvez, Gabriel
“Courage to take on the bull”
“Courage to take on the bull” Vol. 49 Núm. 1 Pág. 78-106 ARTICULO
2021 Theory and research in social education
Falkner, Anna Payne, Katherina A.
Standardizing Indigenous erasure
Standardizing Indigenous erasure Vol. 49 Núm. 3 Pág. 321-359 ARTICULO
2021 Theory and research in social education
Sabzalian, Leilani Shear, Sarah B. Snyder, Jimmy
Representaciones eurocéntricas de los conquistadores y colonizados en la historia escolar. Análisis de los manuales chilenos
Representaciones eurocéntricas de los conquistadores y colonizados en la historia escolar. Análisis de los manuales chilenos Vol. 37 Núm. 96 Pág. 141-168 ARTICULO
2020 Revista de filosofía
Álvarez Sepúlveda, Humberto Andrés
Latinxs in contention
Latinxs in contention Vol. 48 Núm. 3 Pág. 375-402 ARTICULO
2020 Theory and research in social education
Díaz, Edgar Deroo, Matthew R.
The tensions between Indigenous sovereignty and multicultural citizenship education
The tensions between Indigenous sovereignty and multicultural citizenship education Vol. 47 Núm. 3 Pág. 311-346 ARTICULO
2019 Theory and research in social education
Sabzalian, Leilani
Seeing and feeling difficult history
Seeing and feeling difficult history Vol. 47 Núm. 4 Pág. 472-496 ARTICULO
2019 Theory and research in social education
Miles, James
Confronting settler colonialism
Confronting settler colonialism Vol. 47 Núm. 1 Pág. 29-51 ARTICULO
2019 Theory and research in social education
Shear, Sarah B. Krutka, Daniel G.
Visiting Chutchui
Visiting Chutchui Vol. 47 Núm. 1 Pág. 52-75 ARTICULO
2019 Theory and research in social education
Keenan, Harper Benjamin
The narrative framing of violence in teaching resources about the Spanish Conquest of America
The narrative framing of violence in teaching resources about the Spanish Conquest of America Núm. 12 Pág. 93-118 ARTICULO
2018 Panta Rei
Bermúdez, Ángela Argumero Martínez, Diego
From Margins to Center
From Margins to Center Vol. 46 Núm. 4 Pág. 528-573 ARTICULO
2018 Theory and research in social education
Naseem Rodríguez, Noreen
Teaching Who You Are
Teaching Who You Are Vol. 46 Núm. 1 Pág. 68-109 ARTICULO
2018 Theory and research in social education
Knowles, Ryan T.
Enseñanza de la historia en la Araucanía, Chile
Enseñanza de la historia en la Araucanía, Chile Núm. 19 Pág. 1-18 ARTICULO
2017 Prisma Social
Montanares Vargas, Elisabeth
A Dream and a Bus
A Dream and a Bus Vol. 45 Núm. 4 Pág. 456-488 ARTICULO
2017 Theory and research in social education
Busey, Christopher L. Walker, Irenea
La representación de los y las indígenas en la enseñanza de la historia en la educación básica chilena
La representación de los y las indígenas en la enseñanza de la historia en la educación básica chilena Núm. 47 Pág. 27-36 ARTICULO
2015 Diálogo andino
Villalón Gálvez, Gabriel Pagès Blanch, Joan

* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024