Language Assessment Literacy (2018) Giraldo, Frank Profile. Issues in Teachers' Professional Development Vol. 20 Núm. 1 Pág. 179-195
- Número de citas: 12 (50.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 9 LINGUISTICA 1 FILOLOGIAS 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
From the Design of Assessments to Language Assessment Literacy Núm. 58 Pág. 126-139 | 2023 | Folios |
Giraldo, Frank
Naranjo Trujillo, Dira Estefania
Ariza Villa, Jairo Alonso
|
Teacher Education for Language Assessment and Testing Vol. 24 Núm. 1 Pág. 67-88 | 2022 | Colombian Applied Linguistics |
Papadima Sophocleous, Salomi
|
Colombian Scholars’ Discussion About Language Assessment Vol. 24 Núm. 2 Pág. 231-245 | 2022 | Profile |
Hernandez Ocampo, Sonia Patricia
|
Language Assessment Literacy and Teachers’ Professional Development Vol. 23 Núm. 2 Pág. 265-279 | 2021 | Profile |
Giraldo, Frank
|
Language Assessment Literacy: Insights for Educating English Language Teachers through Assessment Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-15 | 2021 | HOW |
Giraldo, Frank
|
Private School EFL Teachers’ Perceptions On Assessment Núm. 33 Pág. 249-264 ARTICULO | 2020 | Porta Linguarum |
Önalan, Okan
Gürsoy, Esim
|
A Post-Positivist and Interpretive Approach to Researching Teachers’ Language Assessment Literacy Vol. 22 Núm. 1 Pág. 189-200 | 2020 | Profile |
Giraldo, Frank
|
Análisis de ítems para prueba de clasificación en inglés en una universidad colombiana Vol. 11 Núm. 2 Pág. 177-190 ARTICULO | 2020 | Cultura, Educación y Sociedad |
Ramírez Espinosa, Alexánder
|
Challenges in the Design and Implementation of an English Placement Test for a Colombian Public University Núm. 21 Pág. 191-208 | 2020 | Gist |
Ramírez, Alexander
|
Designing Language Assessments in Context Vol. 26 Núm. 2 Pág. 123-143 | 2019 | HOW |
Giraldo, Frank
|
Language Assessment Practices and Beliefs Vol. 26 Núm. 1 Pág. 35-61 | 2019 | HOW |
Giraldo, Frank
|
Language Assessment Literacy for Pre-service Teachers Núm. 16 Pág. 56-75 ARTICULO | 2018 | Gist |
Giraldo, Frank
Murcia Quintero, Daniel
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024