Kirschner, Paul A.
Open University of the Netherlands (NLD)
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 3 |
2023 | 2 |
2022 | 0 |
2021 | 1 |
2020 | 2 |
2019 | 1 |
2018 | 0 |
2017 | 0 |
2016 | 1 |
2015 | 0 |
2014 | 0 |
2013 | 0 |
2012 | 0 |
2011 | 0 |
2010 | 0 |
2009 | 0 |
2008 | 0 |
2007 | 0 |
2006 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2021 | 1 | 1 |
2020 | 1 | 1 |
2015 | 0 | 1 |
2014 | 2 | 3 |
2009 | 0 | 3 |
2006 | 0 | 1 |
2007 | 0 | 0 |
2008 | 0 | 0 |
2010 | 2 | 0 |
2011 | 3 | 0 |
2012 | 0 | 0 |
2013 | 0 | 0 |
2016 | 0 | 0 |
2017 | 0 | 0 |
2018 | 1 | 0 |
2019 | 1 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
13 | Artículo de revista | 8 |
1 | Capítulo de libro | 2 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2009 |
Concrete and abstract visualizations in history learning tasks.
|
Artículo | 2 |
2014 |
The social and interactive dimensions of collaborative learning
|
Capítulo | 2 |
2015 |
Avoiding split attention in computer-based testing
|
Artículo | 1 |
2014 |
Effects of primer podcasts on stimulating learning from lectures
|
Artículo | 1 |
2021 |
Editorial to the special issue
|
Artículo | 1 |
2009 |
Towards an integrated approach for research on lifelong learning
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2006 |
Innovative assessment in higher education – Cordelia Bryan & Karen Clegg.
|
Artículo | 1 |
2020 |
Bridging learning sciences, machine learning and affective computing for understanding cognition and affect in collaborative learning
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024