Noroozi, Omid
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 9 |
2023 | 5 |
2022 | 2 |
2021 | 2 |
2020 | 1 |
2019 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2024 | 1 | 8 |
2023 | 0 | 1 |
2022 | 3 | 3 |
2021 | 2 | 5 |
2019 | 1 | 2 |
2020 | 3 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
11 | Artículo de revista | 19 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2024 |
A SWOT analysis of ChatGPT
|
Artículo | 8 |
2021 |
How does online peer feedback improve argumentative essay writing and learning?
|
Artículo ARTICULO | 4 |
2019 |
The effects of online peer feedback and epistemic beliefs on students’ argumentation-based learning
|
Artículo ARTICULO | 2 |
2022 |
The impacts of constructivist learning design and learning analytics on students’ engagement and self-regulation
|
Artículo | 2 |
2023 |
The role of students’ epistemic beliefs for their argumentation performance in higher education
|
Artículo | 1 |
2021 |
Editorial to the special issue
|
Artículo | 1 |
2022 |
The effects of using Merrill’s first principles of instruction on learning and satisfaction in MOOC
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 05-Nov-2024