Poikkeus, Anna-Maija

Jyväskylän yliopisto = University of Jyväskylä (FIN)

Didáctica y Organización Escolar P44

Número de publicaciones: 11 (54.5% citado)
Número de citas: 22 (0.0% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN P51 12
Índice h: 3
Índice h5: 2
Promedio de citas últimos 10 años: 1.9
Promedio de citas últimos 5 años: 1.7

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 2
2023 1
2022 3
2021 5
2020 3
2019 2
2018 1
2017 0
2016 2
2015 2
2014 1
2013 0
2012 0
2011 0
2010 0
2009 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2020 1 2
2019 2 3
2015 0 1
2014 0 7
2010 0 7
2009 1 2
2011 1 0
2012 0 0
2013 0 0
2016 2 0
2017 1 0
2018 2 0
2021 0 0
2022 0 0
2023 0 0
2024 1 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
11 Artículo de revista 22
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2014 Associations of Motor and Cardiovascular Performance with Academic Skills in Children
Artículo 7
2010 Classroom organization and teacher stress predict learning motivation in kindergarten children
Artículo 7
2019 Teacher–student interaction and lower secondary school students' situational engagement
Artículo 3
2009 Common variance in amplitude envelope perception tasks and their impact on phoneme duration perception and reading and spelling in Finnish children with reading disabilities
Artículo 2
2020 Leisure Reading (But Not Any Kind) and Reading Comprehension Support Each Other—A Longitudinal Study Across Grades 1 and 9
Artículo 2
2015 Developmental dynamics between children’s externalizing problems, task-avoidant behavior, and academic performance in early school years
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024