InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Sang Joon Lee, Robert Maribe Branch
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 55, Nº 5, 2018, págs. 585-593
The influence of achievement goals on online help seeking of computer science students.
Qiang Hao, Brad Barnes, Ewan Wright, Robert Maribe Branch
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 48, Nº. 6, 2017, págs. 1273-1283
Incorporating cultural values into the ADDIE approach to instructional design
Diane Anoyi Igoche, Robert Maribe Branch
Educational technology: The magazine for managers of change in education, ISSN 0013-1962, Vol. 49, Nº. 6, 2009 (Ejemplar dedicado a: Culturally relevant technology-based learning environments), págs. 4-8
Augmenting the ADDIE paradigm for instructional design
Xiaopeng Ni, Robert Maribe Branch
Educational technology: The magazine for managers of change in education, ISSN 0013-1962, Vol. 48, Nº. 6, 2008, págs. 16-19
Robert Maribe Branch
Educational technology: The magazine for managers of change in education, ISSN 0013-1962, Vol. 54, Nº. 6, 2014 (Ejemplar dedicado a: A special issue examining the mythical retention chart and corrupted Dale's Cone; plus regular features), págs. 60-61
Es reseña de:
lnstructional technology and media for learning
Sharon E. Smaldino, Deborah L. Lowther, James D. Russell, Clif Mims
Nueva York : Pearson, 2014
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados