InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Enhancing peer network interventions for students with complex communication needs
Elizabeth E. Biggs, Erik W. Carter, Jennifer L. Bumble, Kelli Barnes, Erica L. Mazur
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 85, Nº. 1, 2018, págs. 66-85
Efficacy of teachers training paraprofessionals to implement peer support arrangements
Matthew E. Brock, Erik W. Carter
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 82, Nº. 3, 2016, págs. 354-371
Supporting congregational inclusion for children and youth with disabilities and their families
Erik W. Carter, Thomas L. Boehm, Naomi H. Annandale, Courtney E. Taylor
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 82, Nº. 3, 2016, págs. 372-389
Rebecca Feldman, Erik W. Carter, Jennifer Asmus, Matthew E. Brock
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 82, Nº. 2, 2016, págs. 192-208
Erik W. Carter, Jennifer Asmus, Colleen K. Moss, Elizabeth E. Biggs, Daniel Bolt, Tiffany L. Born, Matthew E. Brock, Gillian N. Cattey, Rui Chen, Molly Cooney, Ethan Fesperman, Julia M. Hochman, Heartley B. Huber, Jenna L. Lequia, Gregory Lyons, Kerrie A. Moyseenko, Lindsay M. Riesch, Rebecca A. Shalev, Lori B. Vincent, Katie Weir
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 82, Nº. 2, 2016, págs. 209-233
Addressing the needs of adolescents with autism spectrum disorder: Considerations and complexities for high school interventions
Suzanne Kucharczyk, Colleen K. Reutebuch, Erik W. Carter, Susan Hedges, Farah El Zein, Hannah Fan, Jenny R. Gustafson
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 81, Nº. 3, 2015, págs. 329-349
Julia M. Hochman, Erik W. Carter, Kristen Bottema-Beutel, Michelle Harvey, Jenny R. Gustafson
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 82, Nº. 1, 2015, págs. 96-116
Kathleen Lynne Lane, Erik W. Carter, Lynn Sisco
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 78, Nº. 2, 2012, págs. 237-251
Efficacy and social validity of peer support arrangements for adolescents with disabilities
Erik W. Carter, Colleen K. Moss, Alicia Hoffman, Yun-Ching Chung, Lynn Sisco
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 78, Nº. 1, 2011, págs. 107-125
Summer employment and community experiences of transition-age youth with severe disabilities
Erik W. Carter, Nicole Ditchman, Ye Sun, Audrey A. Trainor, Beth Swedeen, Laura Owens
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 76, Nº. 2, 2010, págs. 194-212
Assessing the transition-related strengths and needs of adolescents with high-incidence disabilities
Erik W. Carter, Audrey A. Trainor, Ye Sun, Laura Owens
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 76, Nº. 1, 2009, págs. 74-94
Erik W. Carter, Kathleen Lynne Lane, Melinda R. Pierson, Kristin K. Stang
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 75, Nº. 1, 2008, págs. 55-70
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados