Periodo de publicación recogido
|
|
|
Do Sympathy Biases Induce Charitable Giving? The Effects of Advertising Content
K. Sudhir, Subroto Roy, Mathew Cherian
Marketing science, ISSN 0732-2399, Vol. 35, Nº 6, 2016, págs. 849-869
Editorial—the exploration-exploitation tradeoff and efficiency in knowledge production
K. Sudhir
Marketing science, ISSN 0732-2399, Vol. 35, Nº 1, 2016, págs. 1-9
Early adoption of modern grocery retail in an emerging market: : Evidence from India
Vishal Narayan, Vithala R. Rao, K. Sudhir
Marketing science, ISSN 0732-2399, Vol. 34, Nº 6, 2015, págs. 825-842
Short-run needs and long-term goals: : A dynamic model of thirst management
Guofang Huang, Ahmed Khwaja, K. Sudhir
Marketing science, ISSN 0732-2399, Vol. 34, Nº 5, 2015, págs. 702-721
Editorial—marketing science in emerging markets
Laxman Narasimhan, Kannan Srinivasan, K. Sudhir
Marketing science, ISSN 0732-2399, Vol. 34, Nº 4, 2015, págs. 473-479
The “Peter Pan syndrome” in emerging markets: : The productivity-transparency trade-off in it adoption
K. Sudhir, Debabrata Talukdar
Marketing science, ISSN 0732-2399, Vol. 34, Nº 4, 2015, págs. 500-521
Competitive Pricing Behavior in the Auto Market: A Structural Analysis.: A Structural Analysis.
K. Sudhir
Marketing science, ISSN 0732-2399, Vol. 20, Nº 1, 2001, pág. 42
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados