Periodo de publicación recogido
|
|
|
Is a Core-Periphery Network Good for Knowledge Sharing?: A Structural Model of Endogenous Network Formation on a Crowdsourced Customer Support Forum
Yingda Lu, Param Vir Singh, Baohong Sun
MIS Quarterly, ISSN 0276-7783, ISSN-e 2162-9730, Vol. 41, Nº. 2, 2017, págs. 607-628
Liye Ma, Baohong Sun, Sunder Kekre
Marketing science, ISSN 0732-2399, Vol. 34, Nº 5, 2015, págs. 627-645
An empirical analysis of consumer purchase decisions under bucket-based price discrimination
Yacheng Sun, Shibo Li, Baohong Sun
Marketing science, ISSN 0732-2399, Vol. 34, Nº 5, 2015, págs. 646-668
A dynamic model of rational addiction: : Evaluating cigarette taxes
BRETT R. GORDON, Baohong Sun
Marketing science, ISSN 0732-2399, Vol. 34, Nº 3, 2015, págs. 452-470
Internet Auction Features as Quality Signals.
Shibo Li, Kannan Srinivasan, Baohong Sun
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 73, Nº 1, 2009, págs. 75-92
A dynamic model of brand choice when price and advertising signal product quality
Tulin Erdem, Michael P. Keane, Baohong Sun
Quality control and applied statistics, ISSN 0033-5207, Vol. 54, Nº. 4, 2009, págs. 351-353
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados