Periodo de publicación recogido
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Improving pharmacy store performance: : the merits of over-the-counter drugs
Jaap Edo Wieringa, Peter S.H. Leeflang, Katrin Christiane Reber
European Journal of Marketing, ISSN-e 1758-7123, Vol. 49, Nº. 7-8, 2015, págs. 1276-1299
Satisfaction as a predictor of future performance: : A replication
Jenny Van Doorn, Peter S.H. Leeflang, Marleen Tijs
International journal of research in marketing, ISSN 0167-8116, Vol. 30, Nº 4, 2013, págs. 434-435
Why Do Firms Invest in Consumer Advertising with Limited Sales Response? A Shareholder Perspective.
Ernst C. Osinga, Peter S.H. Leeflang, Shuba Srinivasan, Jaap Edo Wieringa
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 75, Nº 1, 2011, págs. 109-124
Understanding the Marketing Department's Influence Wiithin the Firm.
Peter C. Verhoef, Peter S.H. Leeflang
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 73, Nº 2, 2009, págs. 14-37
Efecto de las promociones del precio sobre la venta de productos no promocionados: papel moderador del tipo de visita del cliente
Josefa Parreño Selva, Peter S.H. Leeflang, Jenny Van Doorn
Revista española de investigación de marketing, ISSN 1138-1442, Vol. 13, Nº 2, 2009, págs. 73-90
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