InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Investigating teacher adoption of authentic pedagogy through lesson study
Jada Kohlmeier, James Howell, John W. Saye, Theresa McCormick, David M. Shannon, Colby Jones, Thomas Brush
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 48, Vol. 4, 2020, págs. 492-528
Educative curriculum materials to develop social studies teachers' professional teaching knowledge
Cory Callahan, John W. Saye, Thomas Brush
International journal of social education: Official journal of de Indiana Council for the social studies, ISSN 0889-0293, Vol. 24, Nº 2, 2009-2010 (Ejemplar dedicado a: Teaching for higher knowledge), págs. 5-34
John W. Saye, Jada Kohlmeier, Thomas Brush, James Howell, Lamont Maddox
International journal of social education: Official journal of de Indiana Council for the social studies, ISSN 0889-0293, Vol. 24, Nº 2, 2009-2010 (Ejemplar dedicado a: Teaching for higher knowledge), págs. 35-76
Student Engagement with Social Issues in a Multimedia-supported Learning Environment
John W. Saye, Thomas Brush
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 27, Vol. 4, 1999, págs. 472-504
Effects of Modalities in Detecting Behavioral Engagement in Collaborative Game-based Learning
Fahmid Morshed Fahid, Seung Lee, Bradford Mott, Jessica Vandenberg, Halim Acosta, Thomas Brush, Krista Glazewski, Cindy E. Hmelo Silver, James Lester
LAK23 Conference Proceeding: 13th International Learning Analytics and Knowledge Conference / coord. por Isabel Hilliger, Hassan Khosravi, Bart Rienties, Shane Dawson, 2023, ISBN 978-1-4503-9865-7, págs. 208-218
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados