InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The feminization of school hypothesis called into question among junior and high school students
Catherine Verniers, Delphine Martinot, Benoît Dompnier
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Vol. 86, Nº. 3, 2016, págs. 369-381
Sandrine Redersdorff, Jennifer Bastart, Anne-Laure Hernandez, Delphine Martinot
International Journal of Social Psychology, Revista de Psicología Social, ISSN-e 1579-3680, ISSN 0213-4748, Vol. 31, Nº 2, 2016, págs. 207-223
Minimizing a sexist act and derogating the female victim: To be or not to be in the same boat?
Anne-Laure Hernandez, Sandrine Redersdorff, Delphine Martinot
Année psychologique, ISSN 0003-5033, Vol. 115, Nº. 3, 2015, págs. 327-350
L�EJSAG, une Échelle de Justification du système Spécifique Au Genre: validation auprès d�une population d�adolescents et d�adultes
Catherine Verniers, Delphine Martinot
Année psychologique, ISSN 0003-5033, Vol. 115, Nº. 1, 2015, págs. 107-140
Perception of students’ intelligence malleability and potential for future success: Unfavourable beliefs towards girls
Catherine Verniers, Delphine Martinot
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 3, 2015, págs. 289-299
Assessing does not mean threatening: The purpose of assessment as a key determinant of girls' and boys' performance in a science class
Carine Souchal, Marie-Christine Toczek, Céline Darnon, Annique Smeding, Fabrizio Butera, Delphine Martinot
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 1, 2014, págs. 125-136
Céline Bagés, Delphine Martinot
Cahiers Pedagogiques, ISSN 0008-042X, A. 67, Nº. 500, 2012, págs. 120-121
Effets de l'asymétrie numérique entre hommes et femmes dans un groupe de travail: le rôle modérateur du contexte
Marie-Laure Viallon, Delphine Martinot
Année psychologique, ISSN 0003-5033, Vol. 110, Nº. 1, 2010, págs. 157-176
Marie-Laure Viallon, Delphine Martinot
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 24, Nº 2, 2009 (Ejemplar dedicado a: Social dynamics in judgement and performance in academic settings / Céline Buchs (ed. lit.), Armand Chatard (ed. lit.), Olivier Desrichard (ed. lit.)), págs. 191-205
Impact de la féminisation lexicale des professions sur l'auto-efficacité des élèves: une remise en cause de l'universalisme masculin?
Armand Chatard, Serge Guimond, Delphine Martinot
Année psychologique, ISSN 0003-5033, Vol. 105, Nº. 2, 2005, págs. 249-272
Impact des comparaisons ascendantes et descendantes sur l'estime de soi: importance de l'identité mise enjeu
Sandrine Redersdorff, Delphine Martinot
Année psychologique, ISSN 0003-5033, Vol. 103, Nº. 3, 2003, págs. 411-444
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados