InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Telling a tale: How underachievement develops in gifted girls
Ophélie Allyssa Desmet, Nielsen Pereira, Jean Sunde Peterson
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 64, Nº 2, 2020 (Ejemplar dedicado a: Underachievement and achievement motivation / coord. por Kate E. Snyder, Stephanie V. Wormington), págs. 85-99
Presenting a qualitative study: A reviewer’s perspective
Jean Sunde Peterson
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 63, Nº 3, 2019 (Ejemplar dedicado a: Understanding gifted perspectives), págs. 147-158
Student response to a small-group affective curriculum in a school for gifted children
Jean Sunde Peterson, Michelle R. Lorimer
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 55, Nº 3, 2011, págs. 167-180
Myth 17: Gifted and talented individuals do not have unique social and emotional needs
Jean Sunde Peterson
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 53, Nº 4, 2009 (Ejemplar dedicado a: Demythologizing Gifted Education), págs. 280-282
A longitudinal study of negative life events, stress, and school experiences of gifted youth
Jean Sunde Peterson, Nancy Duncan, Kate Canady
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 53, Nº 1, 2009, págs. 34-49
Bullying Among the Gifted: The Subjective Experience
Jean Sunde Peterson, Karen E. Ray
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 50, Nº 3, 2006, págs. 252-269
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados