InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Using a Multi-Systems Approach: Early Intervention, Changing Mindsets, Learning Opportunities, and Meaningful Data
La’Tonya Frazier-Goatley, Jill L. Adelson, Kate E. Snyder
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 66, Nº 2, 2022 (Ejemplar dedicado a: Equity in Gifted Education), págs. 116-118
Gifted underachievement and achievement motivation: The promise of breaking silos
Kate E. Snyder, Stephanie V. Wormington
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 64, Nº 2, 2020 (Ejemplar dedicado a: Underachievement and achievement motivation / coord. por Kate E. Snyder, Stephanie V. Wormington), págs. 63-66
How to become a more effective reviewer
Kate E. Snyder
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 62, Nº 2, 2018 (Ejemplar dedicado a: Gifted Identification / coord. por Jaret Hodges), págs. 251-254
Multiple pathways to success: An examination of integrative motivational profiles among upper elementary and college students.
Lisa Linnenbrink-Garcia, Stephanie V. Wormington, Kate E. Snyder, Jan Riggsbee, Tony Perez, Adar Ben-Eliyahu, Nancy E. Hill
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 110, Nº. 7, 2018, págs. 1026-1048
Gifted students' implicit beliefs about intelligence and giftedness
Matthew C. Makel, Kate E. Snyder, Chandler Thomas, Patrick S. Malone, Martha Putallaz
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 59, Nº 4, 2015, págs. 203-212
The message matters: The role of implicit beliefs about giftedness and failure experiences in academic self-handicapping
Kate E. Snyder, Jenessa L. Malin, Amy L. Dent, Lisa Linnenbrink-Garcia
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 106, Nº. 1, 2014, págs. 230-241
Kate E. Snyder, John L. Nietfeld, Lisa Linnenbrink-Garcia
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 55, Nº 3, 2011, págs. 181-193
Gifted child quarterly. Vol. 64, Nº 2, 2020
(Ejemplar dedicado a: Underachievement and achievement motivation / coord. por Kate E. Snyder, Stephanie V. Wormington)
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados